Documente necesare: – cererea pentru eliberarea actului de identitate; Dovada adresei de domiciliu se poate face cu unul din următoarele documente: a) acte încheiate în condiţiile de validitate prevăzute de legislaţia română în vigoare; Declaraţia de primire în spaţiu poate fi dată în faţa lucrătorului din cadrul serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor, a poliţistului de siguranţă publică, a notarului public ori a funcţionarului misiunii diplomatice sau oficiului consular la României. Înapoi la Detalii privind actele eliberate de către Serviciul de Evidenţă a Populaţiei |
ELIBERAREA CĂRŢII DE IDENTITATE LA DOBÂNDIREA CETĂŢENIEI ROMÂNE
CAUTA ÎN SITE
MONITORUL OFICIAL LOCAL
NEHOIU – ORAŞ TURISTIC
ULTIMELE ACTUALIZĂRI
- Anunt concurs pentru ocuparea unei functii contractual vacante de inspector, grad profesional IA
- Anunt concurs pentru ocuparea unei functii contractual vacante de referent
- Anunt concurs pentru ocuparea unei functii contractual vacante de arhivar
- Anunt concurs pentru ocuparea unei functii contractual vacante de muncitor
LINKURI UTILE
PRIMĂRIA
CONSILIUL LOCAL
INFORMAŢII DE INTERES PUBLIC
- Asistență socială
- Audienţe, program cu publicul
- Autorizații de construire
- Buget/datorie publică
- Cadastrul oraşului Nehoiu
- Cadastru sistematic
- Cetăţeni de onoare
- Citatii si alte acte de procedura notariala
- Comunicate de presă proiecte europene
- Declaraţii avere, interese
- Dezvoltare urbană
- Dispozitii CNCI
- Executari silite
- Facilităţi pentru cetăţeni
- Galerie Foto
- Impozite şi taxe locale
- Legea 544/2001
- Licitații și achiziții publice
- Lista functii platite din fonduri publice
- Locuinţe ANL
- Lucrări de investiţii
- Masuri Stare de Urgenta pandemie COVID 19
- Nomenclator stradal
- Ordonanța de urgență 57/2019 privind Codul administrativ
- Publicaţii oferte de vânzare terenuri extravilane
- Publicații vânzare societăți comerciale
- Recensământul General Agricol
- Registru agricol
- Transport public local
- Unde vă adresaţi pentru