Luni, 5 august 2013, ora 11:00, la Casa de Cultură “George Baiculescu” a avut loc evenimentul de lansare oficială a proiectului “REABILITARE ȘI DOTARE AMBULATORIU SPITAL ORĂȘENESC NEHOIU, JUDEȚUL BUZĂU”
Beneficiarul proiectului este Unitatea Administrativ-Teritorială Oraș Nehoiu.
Proiectul este finanțat prin Programul Operațional Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 “Imbunatațirea infrastructurii sociale”, Domeniul major de intervenție 3.1 Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sănătate.
Autoritatea de management este Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administrației Publice.
Organismul intermediar: Agenția pentru Dezvoltare Regională Sud-Est
Echipa de implementare a proiectului este constituită din:
- Stoichița Valentin – manager proiect
- Buta Elena – responsabil financiar
- Frațilă Meluzina – responsabil juridic.
La evenimentul de lansare au participat membrii echipei de implementare, autoritatea publica locală (primar, viceprimar, secretar, consilieri), reprezentanți ai instituțiilor publice (biserica, școala, spital, biblioteca), reprezentanți ai mass-media, agenți economici.
Deschiderea oficiala a evenimentului a fost facută de către dl. Primar Florentin Lungu, care a prezentat motivațional necesitatea implementării acestui proiect.
Apoi, managerul proiectului Valentin Stoichița a explicat etapele derulării, fiecare cu importanța ei considerabilă pentru populația arondată unității administrativ-teritoriale Oraș Nehoiu, beneficiară de servicii medicale.
Durata de implementare a proiectului este 06.06.2013 – 05.06.2014.
Evenimentul s-a desfașurat pe un fond de tip dezbatere/ conferință, fiecare participant invitat având posibilitatea de a adresa întrebări legate de acest proiect.